دانلود گزارش کارآموزی کنترل کیفیت ، تعمیر و عیب یابی در نمایندگی سایپا
- توضیحات
- دسته: گزارش کارآموزی
- منتشر شده در 25 مهر 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 4458
توجه :
*گزارش های کارآموزی سایت طبق استاندرد و پلان گزارش کارآموزی تهیه شده است که فقط شما باید نام محل کارآموزی خود را در قسمت های مربوطه بنویسید،
پيشگفتار
اينجانب .......... پروژه كارآموزي خود را در ، (نام محل کارآموزی شما) گذرانده ام .این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در ، (نام محل کارآموزی شما) به مدت240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پايان از زحمات مسئولين ، (نام محل کارآموزی شما) كمال تشكر رادارم .
مقدمه
ميزان رضايت دانشجو از اين دوره
فصل اول(آشنايي كلي با مكان كارآموزي
فصل دوم(ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي )
تشریح کلی از نحوة کار، وظایف و مسئولیتهای کارآموزی در محل کارآموزی و ارائه لیستی از عناوین کارهای انجام شده توسط دانشجو
فصل سوم( آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات(
راﻫﻨﻤﺎی اﺟﺮای ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی ﮐﻨﺘﺮل ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﻌﻤﯿﺮاﺗﯽ ( IQC040) در ﺳﻄﺢ ﺷﺒﮑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯿﻬﺎی ﻣﺠﺎز ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺎﯾﭙﺎ ﯾﺪک
دستورالعمل شرايط گارانتي
1- تعريف گارانتي Guaranty :
2- تعريف وارانتي Warranty :
3- حدود پوشش گارانتي Coverage :
4- شرايط برقراري گارانتي:
بررسي وضعيت سرويس اوليه مطابق با شرايط مندرج در جدول -3
گارانتی قطعات خودرو
هدف
مزايا
شرايط گارانتي
عیب یابی خودرو و رفع عیب
کارت خدمات خودرو
كارت اشتراك خدمات امداد خودرو سايپا
جبران خسارت به مشتريان به علت بروز نقص فني در دوران گارانتي
آشنایی با سیستم سوخترسانی جدید و اجزاء آن با نحوه عیبیابی صحیح قطعات
برای خرید و یا راهنمایی می توانید با یکی از موارد زیر تماس بگیرید
ایمیل :
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
(پشتیبانی 24 ساعته)
تلفن تماس : 09104561172 (پشتیبانی 24 ساعته)
قیمت: 8000 تومان
دانلود فایل