دانلود ترجمه مقاله به سوی بازاریابی مستقیم
- توضیحات
- دسته: مقالات ترجمه شده
- منتشر شده در 05 آذر 1392
- نوشته شده توسط مدیر
- بازدید: 4049
موضوع پروژه: ترجمه مقاله به سوی بازاریابی مستقیم
تعداد صفحات:14
فرمت:word
قیمت: 5000 تومان
چکیده: بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یکی از اجزای پنجگانه ابزارهای ترویج است که به همراه تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و فروش شخصی، در برقراری ارتباط با مخاطبان هدف استفاده می شود. شرکتها و سازمانهای بیشماری از کوچکترین خرده فروشها و سازمانهای مدنی و خیریه گرفته، تا بزرگترین کمپانی های بین المللی از امکانات بازاریابی مستقیم برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت استفاده می کنند. این مقاله ضمن ارائه تعریفی از بازاریابی مستقیم و روند رشد آن، ضرورت استفاده از این روش و شیوه های آنرا بیان داشته، درپایان قوتها و ضعفهای آن را بازگو کرده است. نتایج بررسی، توجه به امر اصلاح نظام گزینش و جذب نیروی انسانی وآموزش افراد به منظور استفاده از این سبک، ترویج در سازمانهای امروزی را ضروری مینماید.
Abstract: Direct Marketing (Direct Marketing) component of the five tools that promote mobile advertising, sales promotion, public relations and personal selling, communicating with the target audience is used. Numerous companies and organizations from the smallest retail and civic and charitable organizations have to the biggest international companies for direct marketing opportunities to promote products and services they use. This paper provides a definition of direct marketing and its growth, the need to use this method and manner of expression it had, at the end strengths and weaknesses it has to tell. Check results, considering the selection reform and attract human resources training people to use this style, promoting the organization provides essential today.
برای خرید و یا راهنمایی می توانید با یکی از موارد زیر تماس بگیرید
ایمیل :
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
(پشتیبانی 24 ساعته)
تلفن تماس : 09104561172 (پشتیبانی 24 ساعته)
قیمت: 5000 تومان
دانلود فایل